Backpacken door Azië - Reisverslagen van Quirine Smit - WaarBenJij.nu Backpacken door Azië - Reisverslagen van Quirine Smit - WaarBenJij.nu

Backpacken door Azië

Hallo! Overmorgen, 18 september 2013, begint dan mijn avontuur in Azië! De landen die ik ga bezoeken zijn: Thailand, Laos, Viëtnam, Cambodja, India, Myanmar en de Perhentian eilanden (Maleisië). Daarna vlieg ik, begin februari 2014, terug naar Nederland of ik plak er nog een maandje achteraan.

Recente Reisverslagen:

06 Februari 2014

Van complete gekkigheid naar een oase van rust

28 Januari 2014

Incredible India; het land van extremen.

13 Januari 2014

Indrukwekkend Rajasthan!

30 December 2013

Holy Cow!

18 December 2013

The islands...
Quirine

Hoi! Leuk dat je op mijn waarbenjij.nu kijkt! Op 18 september 2013 vertrek ik voor een paar maanden naar Azië om daar lekker te reizen en te genieten van alles wat Azië mij te bieden heeft. Hier vertel ik mijn avonturen en alles wat ik meemaak. Veel plezier! X Quirine

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10033

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 07 Maart 2014

Backpacken door Azië

Landen bezocht: